Monday, October 3, 2016

Binêre Opsies Neurale Netwerk 3

Binêre uitset Neurale netwerk in Python Theano As deel van 'n persoonlike projek ek probeer om die voorbeeld kode in Theano dokumentasie ( Multilayer Perceptron ) met my eie data te verander . Tot nou toe het ek daarin geslaag om my eie ( teks ) data in die formaat wat vereis bring en ek wil 'n binêre klassifiseerder te bou . Die ding is dat wanneer ek skryf dat die aantal uitgange is 1 maw Ek kry die volgende fout : Die opbrengs van my opleiding data ( voor beslissende om theano gedeel tipe ) is soos volg: Die vreemde ding is dat as ek gebruik as 'n aantal uitset neurone enigiets bo 1 ( bv n_out = 2 ) , die kode hardloop sonder enige foute , maar natuurlik nou is daar baie uitset neurone wat geen praktiese betekenis het . Kon 'n paar asseblief verduidelik waarom die kode met binêre uitset lyk vir my gee 'n fout ? Hoe kan ek hierdie werk te kry ?


No comments:

Post a Comment